§ 5 Zwroty i reklamacje towaru
1. Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia wydania towaru, z zastrzeżeniem przypadków, gdy towar posiada właściwości określone przez zamawiającego w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związane z jego osobą. W takim wypadku zamawiający ma prawo zwrotu lub wymiany zakupionego towaru.
2. Do zwracanego lub wymienianego towaru zamawiający składa na piśmie lub drogą elektroniczną wypełniony formularz wymiany/zwrotu towaru.
3. Towar, który zamawiający chce zwrócić lub wymienić nie może nosić żadnych śladów użytkowania, nie może być zniszczony lub uszkodzony. Również metki lub inne oznaczenia znajdujące się na wyrobie nie mogą być w żaden sposób zerwane, czy naruszone.
4. Wymiana towaru odbywa się na koszt zamawiającego.
5. W razie niezgodności zamówionego towaru z umową, zamawiający może złożyć reklamację na piśmie lub drogą elektroniczną poprzez przesłanie wypełnionego formularza reklamacji. Reklamacje są rozpatrywane w dni robocze w godzinach pracy sklepu 8:30 – 16:30.
6. Termin rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni.
7. Przy dokonywaniu zwrotu towaru zamawiający do przesyłki powinien dołączyć dowód zakupu oraz podać dane konta bankowego do zwrotu pieniędzy za towar. Przy składaniu reklamacji, zamawiający powinien oprócz dołączenia do przesyłki dowodu zakupu określić przyczynę uzasadniającą wystąpienie z reklamacją.
8. Reklamacji nie podlegają wady wynikające z nieprawidłowego użytkowania wyrobu, produkty pod indywidualne zamówienie są bezzwrotne
9. Termin rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni.
10. Zamawiający odsyła towar na swój koszt na adres:
11. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi także w odniesieniu do wyrobów medycznych w rozumieniu Ustawy z dn. 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2010.107.679 z póź. zm.) ze względu na ochronę zdrowia i ze względów higienicznych, tj. kiedy towar został odpakowany i przymierzony przez Klienta.
EM-KA biznes
ul. J.Słowackiego 11
35-060 Rzeszów
z dopiskiem na przesyłce: „zwrot”, „wymiana” lub „reklamacja”.
§ 6 Postanowienia końcowe
1. Złożenie zamówienia lub rejestracja konta klienta są równoznaczne z zapoznaniem się oraz akceptacją niniejszego regulaminu.